"Avem o situaţie delicată la nivel de judeţ: întreruperea serviciului de urgenţă 112, pentru că preşedintele CJC, Nicuşor Constantinescu, a oprit utilităţile de la clădirea în care îşi desfăşoară activitatea acest serviciu. Este pentru prima dată în istorie când o persoană are atâta ură pe instituţiile statului. La fel a acţionat şi cu medicii, cu artiştii", a precizat Palaz
"Nu înţeleg întreruperea utilităţilor, în condiţiile în care vrei să bagi şi alte instituţii ale statului în clădirea Centrului Militar Zonal. Chiar avocatul CJC a spus în cadrul procesului deschis în 2009 că nu este nevoie să suspendăm efectele hotărârii HCJC 153/2009 prin care s-au aprobat alte repartiţii, pentru că se vor plăti în continuare utilităţile la Centrul Militar Zonal Constanţa".
De altfel, potrivit art. 76-78 din Legea nr. 446/2006 privind "pregătirea populaţiei pentru apărare", "cheltuielile de întreţinere şi exploatare pentru centrele militare trebuie asigurate de Consiliul Judeţean şi nu de Centrul Militar Zonal cum se hotărâse în HCJC 153/2009.
Pentru a nu exista posibilitatea să fie închis Centrul Militar Zonal Constanţa, unde funcţionează Biroul de Răspuns Apel 112, ca urmare a faptului că exista riscul ca respectiva clădire să rămână fără utilităţi, prefectul Claudiu Palaz a atacat ieri la Tribunalul Constanţa, la Secţia contencios administrativ, HCJC nr. 153/2009 privind darea în administrarea unor instituţii publice a unui imobil proprietate publică a judeţului Constanţa.
În 2009, Ministerul Apărării Naţionale a atacat la Tribunalul Constanţa suspendarea executării unui act administrativ emis de CJC, în speţă a HCJC 153/2009, în dosarul nr. 6899/118/2009, care a fost încheiat pe 29 ianuarie 2011, când acţiunea MApN a fost admisă şi, în consecinţă, hotărârea de Consiliu Judeţean din 2009 a fost anulată. Pe 23 februarie, Direcţia Generală a