Compania aerianaă va fi subvenţionată cu un contract de publicitate de 98.000 de euro. Asociaţia Judeţeană de Turism plăteşte această sumă pentru „promovarea judeţului Mureş", Wizz Air urmând să facă reclamă pe site, pe bilete şi în revistele interne.
Preşedintele Consiliului Judeţean, Lokodi Edita Emoke, a declarat, ieri, că Asociaţia Judeţeană de Turism va încheia un contract de aproape 100.000 de euro pentru promovarea judeţului de către compania aeriană Wizz Air.
Potrivit Mediafax, Lokodi a spus că „o bucură" decizia Wizz Air de a înfiinţa la Aeroportul „Transilvania" din Târgu-Mureş o bază de operare. „Bucuria" respectivă se concretizează, însă, prin faptul că, în negocierile cu reprezentanţii companiei aeriene, s-a convenit asupra încheierii unui contract de promovare, de 98.000 de euro pe an. Practic, aceşti bani vin să acopere o parte din pierderile, neprecizate de companie, dar care estimează că abia din al treilea an va trece pe profit.
Un fel de justificări
„Nu a fost vorba de subvenţie, nici de o taxă de marketing. Noi, Asociaţia Judeţeană de Turism, vom încheia un contract de parteneriat pentru promovarea judeţului şi vom asigura fondurile necesare, în vederea promovării judeţului pe site-ul operatorului Wizz Air, în diferite reviste care se găsesc în toate conexiunile pe care dânşii le au, precum şi pe biletul pe care îl vor vinde. Vom participa, atât membrii Asociaţiei, cât şi firmele pe care le vom contacta, din judeţ, ca să ajute la dezvoltarea turismului", a spus Lokodi.
„Dacă Wizz Air nu va aduce numărul de pasageri stabiliţi (250.000 călători/an - n.a.) la valoarea de 98.000 de euro, a contractului, atunci se va plăti mai puţin", a mai spus Lokodi, adăugând că, dacă vor fi mai mulţi pasageri, valoarea contractului va rămâne la fel. Practic, indiferet cum ar fi formulat acest parteneriat, autorităţile judeţene subvenţio