Dacă până acum dădeai cu tunul şi nu găseai în primărie un funcţionar disponibil să ajute cetăţeanul venit cu o problemă spre rezolvare, acum, mai nou, pe site-ul Primăriei Constanţa a fost afişat un program de audienţe pe care chiar şi cei mai cunoscuţi şefi din primărie îl vor pune în aplicare.
Printre cei care vor fi nevoiţi să lucreze cu cetăţenii în programul stabilit îi regăsim pe cei mai „de seamă" funcţionari-şefi din cadrul Primăriei Constanţa: Luiza Popa, arhitecta-şefă a oraşului, Constantin Racu - şeful Direcţiei Administrare Publică Locală, Ramona Dospinescu - şefa Direcţiei Patrimoniu, Marcela Frigioiu - şefa Direcţiei de Urbanism.
Potrivit unei informări postate pe site-ul primăriei, marţi, de la ora 12.00, la sediul de pe strada Duiliu Zanfirescu, are program cu publicul Ecaterina Velica - şefa Direcţiei Asistenţă Persoane Vârstnice şi Nevoiaşe. Miercuri, timp de două ore, între 9.00 şi 11.00, este disponibilă pentru soluţionarea problemelor legate de urbanism chiar arhitecta-şefă a primăriei, Luiza Popa, la camera 123 din primărie, dar şi şeful Direcţiei Administrare Publică Locală, Constantin Racu, de la ora 10.30, la camera 216, din două în două săptămâni. Şi Ramona Dospinescu, şefa de la Patrimoniu, ţine audienţe pe probleme care vizează domeniul în care activează, de la ora 12.00, la camera 225. Unul dintre ajutoarele de bază ale primarului Radu Mazăre, Marcela Frigioiu, şefa Direcţiei Financiare, are şi ea program miercuri, între 14.00 şi 15.00, la camera 51 din primărie.
Joi este ziua în care constănţenii se pot adresa viceprimarului Decebal Făgădău, între orele 9.00 şi 12.00, dar şi Aurorei Traşcă - şefa de la Direcţia Gospodărire Comunală, care îi primeşte pe constănţeni la sediul de pe strada Mihail Kogălniceanu nr. 29. Vineri, Ramona Dospinescu ţine audienţe, de la ora 12.00, la sediul primăriei, camera 225. Şi Ionel Pil