Ancheta privind cauzele producerii accidentului de pe bulevardul Primaverii, cand un sofer al Regiei Autonome de Transport Public (RATP) a intrat cu autobuzul intr-un stalp si a avariat o masina, ar putea dura mai mult decat se estimase initial. Desi a trecut mai mult de o luna de la producerea nefericitului incident, membrii comisiei de ancheta din cadrul Regiei nu au ajuns inca la o concluzie. Cu toate ca, initial, au infirmat varianta soferului Ionel Petrescu, conform caruia franele autobuzului ar fi fost defecte, acum expertii RATP sustin ca exista si aceasta posibilitate. "Ancheta nu este finalizata inca, intrucat au aparut elemente noi. Din cate am inteles de la membrii comisiei de ancheta, este vorba de un furtun prin care trecea lichidul de franare si care, se pare, ca era fisurat. In timp, lichidul a curs, iar sistemul de franare s-a defectat. Acum se ia in calcul si aceasta varianta, dar soferul nu este absolvit, totusi, de vina. Daca era constient ca sistemul de franare are probleme, trebuia sa-i anunte pe mecanici atunci cand a ajuns cu autobuzul in garaj. Asteptam concluziile finale ale anchetei, dupa care ne vom pronunta", a declarat Adrian Mihai, purtatorul de cuvant al RATP.
Accidentul rutier s-a petrecut pe 6 februarie, in zona sediului Serviciului Public Comunitar pentru Eliberarea si Evidenta Pasapoartelor. Autobuzul condus de Ionel Petrescu, care circula pe traseul 43, dinspre Serviciul Judetean de Ambulanta spre Tesatura, a intrat intr-un stalp de fier beton de pe marginea drumului. Dupa impact, stalpul de inalta tensiune, care apartine tot RATP, s-a prabusit peste o masina Volkswagen Bora, cu numarul de inmatriculare IS-20-VER, parcata in zona si care ii apartine lui Constantin Verives, antrenorul echipei de rugby Politehnica Iasi.
Ancheta privind cauzele producerii accidentului de pe bulevardul Primaverii, cand un sofer al