Prioritare în 2011- extinderea parteneriatelor cu fermierii și procesatorii Bucureşti, 8 martie 2011 - "Evoluția Grupului Agricover în 2010 a demonstrat încă o dată că un grup de firme 100% românești poate avea rezultate foarte bune chiar și în doi ani consecutivi de criză, dacă aplică un model de business bine gândit, are o strategie eficientă și își tratează clienții ca pe parteneri, fiind întotdeauna interesați în bunul mers al afacerilor acestora: în 2010, cifra de afaceri brută a Grupului Agricover a crescut cu 52%, iar profitul brut cu 101%", a aratat Robert Arsene, Director General al Grupului Agricover. Grupul Agricover este unicul furnizor de soluții integrate ("one-stop-shop") pentru agricultură, oferind fermierilor de la produse (input-uri) destinate producției agricole, la servicii de valorificare a recoltelor, finanțarea culturilor, transport și depozitare, alimentare cu motorină, consultanță de specialitate etc; axat până în 2010 exclusiv pe produsele și serviciile dedicate sectorului vegetal, Grupul și-a extins anul trecut business-ul pe segmentul zootehnic. Astfel, în 2010, cele 11 divizii și companii din componența Grupului au contribuit, în proporții diferite, la cifra de afaceri și profitul Grupului. Anul trecut, Grupul Agricover înregistrat o cifră de afaceri consolidată de 636,6 milioane lei, față de 419,9 milioane lei în 2009. Divizia Distribuție a realizat 34% din cifra de afaceri a Grupului și a marcat o creștere proprie de 29%, dintre input-urile distribuite (semințe, îngrășaminte și produse fitosanitare) cea mai mare creștere realizând-o îngrășamintele. De altfel, anul trecut, cota de piață a diviziei Distribuție a crescut cu 8%, ocupând locul al doilea pe piața de distribuție inputuri conform studiilor realizate de Kleffmann, numărul fermierilor- clienți ajungând în 2010 la 2300. Divizia Cereale a înregistrat la rândul său o creștere import