• "Nu avem in plan asfaltarea acestei strazi intrucat aceasta si liniile de tramvai vor fi refacute prin proiectul european", a declarat Kristian Barzu, directorul Citadin SA
Miile de soferi care circula in fiecare zi prin Copou isi rup masinile, la propriu, din cauza gropilor din carosabil. Acestia trebuie sa faca un adevarat slalom pe bulevardul Carol I, printre craterele formate, odata cu topirea zapezii, pe langa liniile de tramvai. Si asta desi portiunea dintre Super Copou si Rond Agronomie a fost asfaltata recent, in urma cu cativa ani. Situatia nu se va schimba in viitorul apropiat, chiar daca sefii municipalitatii se lauda ca vor face revolutie prin oras, prin inceperea campaniei de plombare a strazilor. Bulevardul Carol I nu numai ca nu intra in planurile muncitorilor de la Citadin, nici nu se stie cine il va asfalta. Si asta pentru ca artera in cauza este prevazuta sa fie reabilitata printr-un proiect european, cu fonduri atrase prin Programul Operational Regional. Astfel, reabilitarea a 16 artere din municipiu, dar si refacerea liniei de tramvai dintre Agronomie si Super Copou sunt cuprinse in proiectul privind dezvoltarea retelei rutiere în zona cultural - istorica si turistica a municipiului. "Nu avem in plan asfaltarea acestei strazi intrucat aceasta si liniile de tramvai vor fi refacute prin proiectul european. Asteptam sa fie organizata licitatia pentru lucrari. Inca nu stim daca vom participa la licitatie, intrucat trebuie sa ne asociem cu alti parteneri, avand in vedere complexitatea lucrarilor", a declarat Kristian Barzu, directorul Citadin SA.
Conform sefilor municipalitatii, proiectul de reabilitare a celor 16 strazi din municipiu are ca termen de finalizare data de 16 februarie 2012. Licitatia pentru executia lucrarilor la acest proiect a fost anulata la inceputul anului, din cauza ca municipalitatea nu a gasit banii nece