„Ne bucurăm că acest proiect a fost un succes şi căutăm să accesăm cât mai multe proiecte cu finanţare europeană", a declarat primarul comunei Lumina, Dumitru Chiru.
Administraţia locală a comunei Lumina a finalizat ieri proiectul privind „Îmbunătăţirea calităţii serviciilor oferite de Primăria comunei Lumina printr-un management integrat".
Proiectul este co-finanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Dezvoltarea Capacităţii Administrative 2007 - 2013. Valoarea totală eligibilă a proiectului (fără TVA) este de 350.000 de lei, din care: 297.500 de lei - valoare eligibilă nerambursabilă din Fondul Social European, 45.500 de lei - valoare eligibilă nerambursabilă din bugetul naţional, iar 7.000 de lei reprezintă cofinanţarea eligibilă a beneficiarului. Obiectivul general al proiectului îl reprezintă creşterea eficienţei activităţilor interne, reducerea timpului de soluţionare a corespondenţei adresate instituţiei, conştientizarea şi asumarea problematicii de protecţie a mediului de către angajaţi, reducerea (gestionarea) riscurilor sănătăţii şi securităţii ocupaţionale. Semnarea contractului de finanţare cu autoritatea de management pentru Programul Operaţional Dezvoltarea Capacităţii Administrative - Ministerul Administraţiei şi Internelor - a avut loc în urmă cu fix 12 luni, pe 16 martie 2010, proiectul fiind desfăşurat pe o perioadă de 12 luni.
„Scopul proiectului este să oferim cetăţenilor servicii de calitate, la termenele stabilite, astfel încât să venim în permanenţă în întâmpinarea aşteptărilor şi nevoilor acestora. Ne bucurăm că acest proiect a fost un succes şi căutăm să accesăm cât mai multe proiecte cu finanţare europeană", ne-a declarat primarul comunei Lumina, Dumitru Chiru.
Certificate ISO 9001, ISO 14001 şi ISO 18001
Grupul ţintă a fost reprezentat de Primăria Lumina şi de personalul instituţiei. Printre re