A spus-o clar şi răspicat! Primarul Radu Mazăre vede în orice româncă o „vacă de muls" ce ar aduce turismul pe culmi neumblate şi ar creşte simţitor PIB-ul ţării! Că femeia trebuie sacrificată şi „scoasă la produs" (de voie, de nevoie) pentru un scop nobil, că „dama de consumaţie" a devenit, în opinia edilului, instrument de ieşire din criză - nu mă miră! Este încă o dovadă a neputinţei opoziţiei de a da o alternativă programului actualei puteri. Însă, în calitatea mea de constănţeancă, de femeie ce locuieşte la malul mării, mă văd prinsă în postura penibilă de a fi văzută ca parte integrantă a segmentului de dame-cobai ce au datoria de a servi interesele patriei, mai cu seamă interesele staţiunii Mamaia.
Înţeleg motto-ul „Orice publicitate este publicitate pozitivă", înţeleg orice noţiune de marketing şi de PR ce ar trebuie speculată pentru ca hotelurile de pe litoral să fie asaltate de turişti străini. Aş vrea ca Mamaia să fie o staţiune de lux şi minimul de cunoştinţe economice pe care îl posed îmi spune că dezvoltarea zonei turistice s-ar simţi, ulterior, în buzunarele noastre, ale tuturor. Aşadar, nu sunt un Gică Contra al turismului românesc. Însă a brandui o ţară prin prostituţie mi se pare revoltător. Cu riscul ca unităţile noastre hoteliere să fie goale tot sezonul, cu riscul de a-mi atrage cele mai mari antipatii în rândul cititorilor, nu pot să rezonez cu ideea că „frunza" doamnei Udrea va fi înlocuită cu „prezervativul" lui Mazăre.
Turismul sexual nu este singura găselniţa a primarului nostru. Ei bine, întrebat de jurnalistul Victor Ciutacu dacă este o soluţie ca femeile să fie scoase la produs, stimatul domn care pe deasupra zice că respectă femeile mărturiseşte: „Eu nu am spus să le scoatem la produs, că ele ies singure la produs!!!". Ce să înţelegem, domnule primar? Că avem o ţară a cărei principală meserie este aceea de damă de consu