Alegerea culorilor potrivite in cadrul strategiei de marketing este unul din factorii primari in asigurarea unei afaceri de succes, impactul vizual al culorii fiind puternic si convingator.
In principiu, negrul si rosul sunt asociate maniei, desi negru reprezinta un simbol de teama si rosu de gelozie. Pentru polonezi, invidia, furia si gelozia sunt purpurii, in timp ce pentru germani, culoarea acestora ar fi galben, pentru americani invidia e reprezentata de verde, negru sau rosu, iar pentru rusi aceleasi sentimente sunt colorate in galben, purpuriu si negru, relateaza Il Giornale.
Cercetatorii sugereaza ca o alegere corecta a culorii influenteaza pozitiv mai ales din punct de vedere psihologic, fiind un element de baza in obtinerea de adevarate performante in vanzari, in timp ce o alegere neinspirata poate conduce la esecul strategiei.
In concluzie, culoarea este in mod decisiv un factor de influenta al comportamentului consumatorilor, atrage, vorbeste, da "eticheta", defineste, ajuta la memorarea momentului publicizat, inspira emotii, creeaza interes, satisface o anumita nevoie si stimuleaza acea parte inconstienta si instinctiva din noi.
Parte integranta a comunicarii, culoarea reprezinta un instrument puternic, capabil sa convinga si sa influenteze publicul, demn de apreciat la adevarata sa valoare, subliniaza sursa.
Alegerea culorilor potrivite in cadrul strategiei de marketing este unul din factorii primari in asigurarea unei afaceri de succes, impactul vizual al culorii fiind puternic si convingator.
In principiu, negrul si rosul sunt asociate maniei, desi negru reprezinta un simbol de teama si rosu de gelozie. Pentru polonezi, invidia, furia si gelozia sunt purpurii, in timp ce pentru germani, culoarea acestora ar fi galben, pentru americani invidia e reprezentata de verde, negru sa