Sortimentul Pescăriei cuprinde peşte viu, peşte proaspăt de acvacultură şi de Dunăre, peşte proaspăt oceanic, fructe de mare şi peşte afumat la vrac
Proiectul de modernizare a tuturor magazinelor Selgros din România continuă şi în anul 2011 cu magazinele din Braşov şi Constanţa.
Lucrările sunt în plină desfăşurare, urmând ca pe 23 martie ambele magazine să-şi aştepte clienţii cu o nouă înfăţişare. În perioada de modernizare, de aproximativ două luni, programul celor două magazine s-a desfăşurat în condiţii normale şi cu multă înţelegere din partea clienţilor, care trebuie să se obişnuiască cu faptul că o parte din marfă este mutată faţă de layout-ul vechi.
La baza proiectului de modernizare stă ideea de a optimiza sortimentul, de a aranja articolele în funcţie de traseele de cumpărare în magazine şi de a uşura orientarea în magazine. Astfel, noul layout al magazinelor Selgros vine în întâmpinarea obiceiurilor şi dorinţelor clienţilor. În cadrul reamenajării se acordă spaţii mai mari unor categorii de marfă importante pentru clienţi, categorii cu un volum mare de vânzări: băuturi, dulciuri, alimente de bază şi detergenţi. Se creează, de asemenea, spaţii mai mari pentru categorii de viitor, cum ar fi articolele Bio şi de „lifestyle", iar gastronomii beneficiază şi de raioane specializate de sortiment Non-Food. Zonele de intrare în magazine sunt mai deschise şi mai prietenoase, oferind şi o mică zonă de relaxare. În cadrul modernizării magazinului Constanţa se deschide şi Pescăria Selgros, un raion specializat de peşte proaspăt. Sortimentul Pescăriei cuprinde peşte viu, peşte proaspăt de acvacultură şi de Dunăre, peşte proaspăt oceanic, fructe de mare şi peşte afumat la vrac. Servicii complete de curăţare, eviscerare şi filetare se oferă gratuit clienţilor Selgros. Pescăria are o suprafaţă totală de aproximativ 200 de metri pătraţi şi este construită c