Renania, cel mai important furnizor de echipamente de protecţia muncii din România, şi-a planificat vânzări cu 22% mai mari faţă de 2010, în valoare de 22,5 mil. euro.
Compania este furnizor de soluţii integrate şi complete pentru protecţia muncii şi derulează operaţiuni de import, distribuţie şi export.
Reprezentanţii Renania mizează în 2011 pe consolidarea forţei de vânzări, pe restructurarea portofoliului de produse şi pe optimizarea condiţiilor şi surselor de achiziţii.
Renania activează în domeniu de 15 ani şi este deţinută de către fraţii Orlando şi Roland Szasz. "Piaţa a cunoscut o contracţie puternică în 2008 şi 2009 şi o stabilizare în 2010. Există însă constrângeri importante pe costuri - preţurile materiilor prime suferă o instabilitate fără precedent, iar clienţii creează presiune pentru încadrarea în limitele de buget şi maximizarea avantajelor comerciale din partea furnizorilor", a declarat Orlando Szasz, directorul general Renania.
"În acest context, am operat o restructurare în 2010, pe care o vom încheia anul acesta prin consolidarea echipei de vânzări. În plus, vom deschide un birou în China pentru achiziţii", a completat Orlando Szasz.
În absenţa unei evaluări oficiale, reprezentanţii Renania estimau piaţa de profil la circa 100 mil. euro în 2008. În 2009, industria s-a contractat cu circa 20% pentru a înregistra o stabilizare în anul următor. Pentru 2011, compania apreciază o evoluţie a pieţei de 10%, la circa 83 mil. euro.
Renania şi-a dezvoltat un sistem logistic eficient ce permite livrarea în 24/48 ore a produselor prin intermediul flotei proprii.
Compania are capacitatea de a asigura în sistem « one stop shop » un pachet complet de soluţii care include auditul nevoilor, furnizarea de echipamente şi sisteme de protecţie, training-ul angajaţilor, programe de eficientizare a costurilor şi a proceselor inte