Sorina Sandu (21 de ani) aleargă spre noi provocări. Primaromâncă finalistă a unei ediţii a Red Bull Romanics, cel mai greuraliu hard enduro al lumii şi multiplă campioană naţională la fete,dar şi la băieţi, Sorina va mai întoarce o pagină în istoriamotociclismului românesc. La sfârşitul acestei săptămâni, sportivaoriginară din Petroşani va deveni primul pilot român care participăla Mondialul de enduro. O încercare ca o adevărată luptă cu eaînsăşi, o testare a propriilor forţe.
Cu câteva zile înainte de a porni spre Spania, loc unde eprogramată etapa de debut a Mondialului, Sorina a lăsat deoparteechipamentul off-road pentru o şedinţă foto inedită. Rochia şipantofii cu toc au luat locul pantalonilor, jachetei şi cizmelor,concentrarea s-a transformat în răbdare pentru sutele de cadretrase, doar un singur element a rămas neschimbat, motocicleta GasGas. "Faptul că îmbrac costumul de motornu schimbă ceea ce sunt, adică femeie. Mă simt bine cu mine, nusimt că mi-ar fi diminuată cu ceva feminitatea", zâmbeşteea.
Primul lucru care te frapează la Sorina e aspectul fragil.Delicată, firavă, cu un aer copilăresc şi un zâmbet timid ce îiluminează trăsăturile pare mai degrabă desprinsă dintr-o scenetă depatinaj artistic. Imaginea cu ea stăpânind un motor ce cântăreştedublu greutăţii ei, sărind peste trunchiuri de copaci şi bolovani,refuză să se lipească de silueta micuţă. Sorina ne sesizeazăîncurcătura şi explică amuzată: "Nu este foarte importantsă fii mare în sportul acesta pentru că poţi compensa tehnic. Atâttimp cât eşti pe motocicletă şi tehnic eşti ok, nu ar trebui să fienicio diferenţă. Doar atunci când eşti pe lângă motocicletă şitrebuie să tragi de ea, să împingi, băieţii au un avantaj lacapitolul forţă".
De peschiuri pe motor
Între două cadre şi o reglare de lumini, Sorina schiţeazătraseul spre performanţele de acum. Totul a pornit în urmă