14 mărci auto şi-au adaptat discounturile la programul „Rabla", în speranţa de a impulsiona vânzarile.
Odată cu demararea programului "Rabla" din acest an majoritatea importatorilor şi dealerilor de pe piaţa locală au demarat noi campanii de discounturi pentru a atrage clienţi. Astfel 14 din cele 43 de mărci de autoturisme prezente pe piaţa locală au publicat deja pe site-urile oficiale oferte legate de programul Rabla, în speranţa de a atrage mai mulţi clienţi în centrele de vânzare. Promovarea se îndreaptă către clienţii persoane fizice, după o perioadă de aproape două luni în care vânzările de maşini s-au derulat aproape exclusiv către companii.
Internetul, principalul canal de promovare
Atât dealerii, cât şi importatorii aleg în special ca mediu de promovare internetul urmat de TV. "Ofertele disponibile ale Ford în cadrul programului de casare sunt mediatizate pe toate canalele, inclusiv print, online, reclame TV şi radio", a spus Henrik Nenzen, şeful diviziei de importuri a Ford România.În cazul dealerilor controlaţi de grupul Rădăcini, care comercializează mărcile Opel, Chevrolet, Mazda şi Citroën, "ofertele din cadrul programului de casare sunt în special promovate la televizor şi online, dar şi în cadrul evenimentelor organizate", a spus Nicolae Sorescu, şeful diviziei auto a grupului Rădăcini.
Maşinile ieftine, la mare căutare
Dealerii se aşteaptă ca şi anul acesta cele mai bine vândute maşini din cadrul programului să fie cele din gama "entry level". La nivelul lui 2010, pe fondul programului "Rabla", vânzările din luna martie s-au dublat faţă de luna anterioară, la aproape 9.400 de autoturisme. Pe fondul acestui program, importatorii se aşteaptă la o dublare a vânzărilor comparativ cu perioada anterioară programului. În 2010, mai mult de jumătate din vânzările de maşini noi au fost realizate în urma