Zoltan Szigeti conduce cel mai mare grup independent de comunicare de pe piata romaneasca, The Group – un business care reuneste 17 companii, cu afaceri cumulate de 81 milioane de euro in 2009. Intr-un interviu acordat Wall-Street.ro, seful The Group vorbeste despre cum isi imparte timpul intre intalniri cu clientii si pregatirea pitchurilor de media si pe ce mari isi navigheaza barca cu panze.
Zoltan Szigeti, 44 de ani, unul din veteranii industriei de publicitate, se trezeste la ora 7 in fiecare dimineata, in zilele active. Pentru ca de obicei merge la culcare destul de tarziu, mai recupereaza din orele de somn in weekend, cand se trezeste in jurul orei 9.
Masa de dimineata este compusa din “multe cafele si multa apa”. Uneori, inainte de a merge la birou, exerseaza la aparatele de fitness de acasa. Ajunge la birou in 10 minute, cu masina. La ora 9 e in companie.
Prima ora e alocata corespondentei, dupa care incep intalnirile. Tot in primele ore ale diminetii citeste toate publicatiile economice. Cu o singura exceptie, le citeste in format electronic. “Notabil, pe iPad am abonament la toate publicatiile internationale importante”, spune el.
Chiar daca e prezent pe retelele sociale, nu e activ, astfel ca Facebook si Twitter nu ii ocupa timp.
Szigeti petrece zilnic circa 4 ore in intalniri externe, in principal cu clientii grupului si inca 2 ore in discutii cu colegii din companie. Obisnuieste sa se implice uneori pana si in detaiile de executie ale unor campanii.
“Sunt implicat in cele mai multe din campanii. Particip activ, pana la detalii, ori de cate ori mi se solicita sprijinul”, spune presedintele The Group. “Pitchurilor de media le acord o atentie speciala si acolo ma implic in toate detaliile”.
Pentru ca isi ia adesea pranzul impreuna cu clientii, merge la restaurantele pe care le prefera acestia sau cat mai apro