• O familie din Nicolina a ramas pe intuneric, chiar daca si-a platit la timp facturile • Reprezentantii E.ON Energie au dispus deconectarea apartamentului de la energia electrica, desi facturile fusesera achitate de mai bine de trei zile • Abia dupa ce iesenii au mers la sediul E.ON de pe strada Agatha Barsescu, reprezentantii companiei si-au recunoscut greseala si au rebransat apartamentul la reteaua de alimentare cu energie electrica
Bataie de joc marca E.ON! O ieseanca a fost debransata de la reteaua electrica chiar daca isi achitase facturile cu trei zile inainte. Si asta cu atat mai mult cu cat debransarea s-a facut cu o zi inainte de termenul scadent!
Totul s-a intamplat recent, la o familie din cartierul Nicolina. Vasilica Pantiru primise factura pentru energie pe 14 martie, cu termenul scadent pentru data de ieri, 29 martie. Fiind de buna credinta, femeia a mers si a achitat facturile restante pe 25 martie, printr-un automat al unei banci comerciale (vezi facsimil). Conform chitantei nr. 095049, din data de 25 martie, Vasilica Pantiru a depus in contul E.ON Energie 466 lei, adica exact contravaloarea indicata pe factura (vezi facsimil) de oficialii companiei.
Surpriza a venit luni dimineata, cand o echipa a E.ON Energie a lasat apartamentul din strada Hlincea fara curent electric. "Vineri am mers la un automat din cartier si am achitat facturile in valoare de 466 lei. Luni dimineata, la ora 8.00, o echipa de la E.ON a venit pe casa scarii sa ne inchida contorul. Acestea sunt pe casa scarii, iar cheia de la contoare o mai are un vecin si noi. La mine nici nu au batut la usa, m-am trezit ca umbla la contor sa ne debranseze. Le-am zis ca am achitat totul si ei mi-au spus sa le arat bonul. Cand le-am aratat dovada, au zis ca nu-i mai intereseaza, ca ei au ordin de la seful lor sa ne debranseze. Este strigator la cer, mai ales ca scr