Dolcesport a cumparat un singur pachet din drepturile TV ale Ligii 1 pentru urmatoarele trei sezoane, directorul general Vlad Enachescu mentionand pentru HotNews.ro ca limitarea la o singura optiune a televiziunii pe care o reprezinta nu a fost cauzata de pretul mare cerut pe fiecare pachet, ci de faptul ca "nu stiu ce cumpara".
Presedintele Ligii Profesioniste de Fotbal (LPF), Dumitru Dragomir a declarat in urma cu o saptamana ca toate televiziunile detinatoare de drepturi vor transmite, prin rotatie, optiunile 1-9 ale fiecarei etape, astfel ca televiziunea ce ar achizitiona cel mai ieftin pachet ar putea transmite derby-ul etapei. Aceasta problema a stat la baza nemultumirii celor de la DolceSport.
"Nu suntem nemultumiti de faptul ca optiunile au fost prea scumpe, ci de faptul ca nu stim ce cumparam. E vorba de sistemul de rotatie al meciurilor pe fiecare etapa. Pretul e intr-adevar putin cam piperat, dar din punctul nostru de vedere nu banii au fost principala problema. Oricum noi ne-am atins obiectivul. Doream sa avem si ceva din Liga 1 pe langa Liga Campionilor.", a declarat pentru HotNews directorul general al Dolcesport, Vlad Enachescu.
In ceea ce priveste participarea la o noua licitatie pentru drepturile TV, reprezentantul Dolcesport a adaugat: "Vom vedea ce va fi. Suntem deschisi la o noua negociere".
Sabina Petre, Antena TV Group: Ne gandim sa transmitem in continuare pe Gsptv
Sabina Petre, reprezentantul Antenei TV Group, societate ce a cumparat optiunea numarul opt, a declarat pentru HotNews.ro, ca va analiza situatia pentru a stabili daca va mai participa sau nu la o eventuala licitatie: "A fost o licitatie ciudata din anumite puncte de vedere, iar Liga a fost putin surprinsa. Stiam ca Romtelecom s-a inscris pentru doua pachete, dar intre timp s-a razgandit curios. Vom analiza daca in cazul unei noi lici