Licitatia pentru drepturile TV ale sezoanele 2011/2012, 2012/2013 si 2013/2014 ale Ligii 1 s-a desfasurat luni dupa-amiaza si s-a incheiat... fara succes.
Doar 3 dintre cele 9 pachete scoase la vanzare de Liga Profesionista de Fotbal au fost achizitionate de televiziunile care au cumparat caietul ce le-a dat dreptul de-a participa la licitatie.
RDS (Digi Sport) a cumparat pachetul numarul 1, cu 13,2 milioane de euro + TVA. A urmat apoi pachetul numarul 2, care a fost adjudecat de Romtelecom (Dolce Sport), cu 12,9 milioane de euro + TVA. Ultimul pachet care a fost cumparat a fost cel cu numarul 8, achizitionat de Antena 1, cu 10,5 milioane de euro + TVA.
Astfel, LPF a strans doar 36,6 de milioane de euro, fata de 85 de milioane de euro, cat a luat pentru precedentele trei sezoane!
"Ne-ati tras-o", a declarat Dumitru Dragomir la finalul licitatiei. "Ati fost mai destepti decat noi, dar vom vedem noi cine va rade la sfarsit", a continuat acesta.
Daca lucrurile vor ramane in acest mod, doar 3 din cele 9 meciuri ale unei etape vor putea fi urmarite in direct la televizor. Foarte probabil, insa, se va organiza o noua licitatie, in care se va incerca vanzarea celorlalte 6 pachete.
De ce n-au licitat televizunile?
Digi Sport, Dolce Sport si Antena 1 nu s-au inghesuit la licitat si a parut ca au avut o intelegere privind impartirea pachetelor Ligii 1.
Motivul? Cele trei televiziuni au fost deranjate de modul in care s-a desfasurat licitatia, cu impartirea acesta pe pachete, care poate face ca o televiune, fie ca a cumparat pachetul 1, 2 sau 9, sa transmita cel mai important meci al etapei, iar etapa urmatoara sa transmita cel mai neinteresant meci.
Ati putut urmari, in format LIVE text, pe site-ul Ziare.com desfasurarea licitatiei pentru achizitionarea drepturilor TV ale