Interpublic, grupul internaţional de publicitate care deţine agenţii precum McCann Erickson, are acţiuni la Facebook, cea mai mare reţea de socializare pe internet, în valoare de aproximativ 300 de milioane de dolari, scrie Financial Times.
Cifrele exacte nu au fost dezvăluite, dar surse din companie spun că Interpublic deţine aproximativ 0,4% din Facebook, pentru care a plătit mai puţin de 5 milioane de dolari în 2006. Interpublic, care deţine McCann Erickson şi alte agenţii de publicitate, şi-a asigurat în 2006 o bucăţică din ceea ce era atunci cel mai promiţător site de socializare, popular în special printre studenţii universităţilor.
Poziţia companiei în Facebook nu este substanţială în comparaţie cu veniturile totale ale Interpublic, care au fost de 6,53 miliarde de dolari anul trecut.
Interpublic, grupul internaţional de publicitate care deţine agenţii precum McCann Erickson, are acţiuni la Facebook, cea mai mare reţea de socializare pe internet, în valoare de aproximativ 300 de milioane de dolari, scrie Financial Times.
Cifrele exacte nu au fost dezvăluite, dar surse din companie spun că Interpublic deţine aproximativ 0,4% din Facebook, pentru care a plătit mai puţin de 5 milioane de dolari în 2006. Interpublic, care deţine McCann Erickson şi alte agenţii de publicitate, şi-a asigurat în 2006 o bucăţică din ceea ce era atunci cel mai promiţător site de socializare, popular în special printre studenţii universităţilor.
Poziţia companiei în Facebook nu este substanţială în comparaţie cu veniturile totale ale Interpublic, care au fost de 6,53 miliarde de dolari anul trecut.