Compania Tarom va renegocia contractele cu partenerii de business pentru a eficientiza activitatea companiei, anunţă Gabriela Bordea, noul director Tarom.
Gabriela Bordea a declarat în exclusivitate pentru romanialibera.ro că priorităţile salela conducerea companiei sunt eficientizarea activităţilor şi reducerea cheltuielilor. În acest sens, Tarom va reduce numărului de agenţiilor interne care nu sunt profitabile şi va creşte promovarea posibilităţii de a cumpăra bilete online.
"Eficientizarea activităţii proprii a reprezentat şi reprezintă în continuare principalul obiectiv al conducerii TAROM. În acest sens, conducerea TAROM a demarat anul trecut implementarea unui plan strategic pe termen scurt şi mediu, care să rentabilizeze activitatea prin reducerea cheltuielilor şi prin măsuri de creştere a veniturilor", susţine Bordea.
Ce măsuri va lua noul director
Compania Tarom va extinde canalele de vânzare a biletelor în mediul online şi va încerca să dezvolte segmentul de servicii tehnice şi de training de personal aeronavigant pentru terţi, anunţă Bordea. Comunicarea mai intensivă a brandului naţional TAROM către toate categoriile de public este de asemenea o prioritate a noului director.
"În paralel, există un program de optimizare a reţelei de rute, a orarului de zbor şi a flotei, astfel încât să putem exploata la maximum beneficiile operării cu partenerii din alianţa SkyTeam", declară Bordea.
Măsurile de reducere a cheltuielilor în cadrul companiei Tarom vizează reducerea costurilor de distribuţie prin eliminarea conexiunilor SITA fără randament (modalitatea de a comunica electronic în aviaţie), recalcularea rutelor de zbor, utilizarea corecta a capacităţii de transport, renegocierea contractelor cu partenerii de business, reducerea costurilor tehnice şi a costurilor administrative cu deplasările în interes de serviciu, renegociere