Pentru anul 2010, Heineken România raportează o creştere de 7% a cifrei de afaceri, comparativ cu 2009, ajungând la 1.124 milioane RON brut şi la 934 milioane RON net.
Tot în 2010, volumul Heineken România a crescut cu 6% faţă de anul 2009. Creşterea se datorează în principal evouţiei mărcilor Ciuc Premium şi Bucegi şi demonstrează că strategia companiei de a susţine şi de a investi în permanenţă în mărcile sale dă rezultate. Evoluţia generală a mărcilor Heineken România în anul 2010 a fost în linie cu aşteptările companiei.
Pentru a satisface cât mai bine nevoile clienţilor şi ale consumatorilor, începând din luna aprilie 2011, Heineken România va importa şi va vinde unele dintre cele mai cunoscute mărci internaţionale deţinute de grupul Heineken. Astfel, portofoliul Heineken România se va extinde cu 8 mărci internaţionale: Amstel, Birra Moretti, Krusovice, Foster's, Murphy's, Strongbow, Sol şiDesperados. Toate aceste mărci sunt deja disponibile pe piaţa din România prin intermediul unor importatori. În 2010, volumul total al acestor 8 mărci vândut pe piaţa din România a reprezentat sub 1% din totalul afacerii Heineken România. Pentru anul 2010, Heineken România raportează o creştere de 7% a cifrei de afaceri, comparativ cu 2009, ajungând la 1.124 milioane RON brut şi la 934 milioane RON net.
Tot în 2010, volumul Heineken România a crescut cu 6% faţă de anul 2009. Creşterea se datorează în principal evouţiei mărcilor Ciuc Premium şi Bucegi şi demonstrează că strategia companiei de a susţine şi de a investi în permanenţă în mărcile sale dă rezultate. Evoluţia generală a mărcilor Heineken România în anul 2010 a fost în linie cu aşteptările companiei.
Pentru a satisface cât mai bine nevoile clienţilor şi ale consumatorilor, începând din luna aprilie 2011, Heineken România va importa şi va vinde unele dintre cele mai cunoscute mărci internaţional