Corina Mica este noul director de comunicare si PR al grupului Omnicom Media Group România.
"Strategia noastră pe piaţa locală vizează o comunicare mai activă către clienţi şi lărgirea bazei de informaţie pe care Omnicom o pune la dispoziţia lor. Corina, un membru activ în industria noastra, vine cu expertiza necesară pentru a cataliza toate resursele din reţea şi a le canaliza în direcţia creşterii nivelului de Client Service," a declarat Carmen Tănăsie, CEO al Omnicom Media Group România.
Absolventă a Universităţii Bucureşti, Facultatea de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării, Corina Mica are o experienţă de aproape 15 ani în jurnalism şi comunicare. Pentru ultimul an şi jumătate Corina a făcut parte din echipa Action Global Communication ca Advertising Sales Manager pentru Financial Times pentru România şi Republica Moldova. Anterior, Corina a fost new business manager pentru Loco Branding & Communication.
În cariera jurnalistică care se intinde pe parcursul a aproape 10 ani, Corina a lucrat pentru The Diplomat - Bucharest în poziţia de consultant editorial şi ca redactor şef şi director editorial pentru Bucharest Business Week.
Omnicom Media Group este divizia media a Omnicom Group Inc., una dintre cele mai importante companii de marketing şi comunicare din lume. Corina Mica este noul director de comunicare si PR al grupului Omnicom Media Group România.
"Strategia noastră pe piaţa locală vizează o comunicare mai activă către clienţi şi lărgirea bazei de informaţie pe care Omnicom o pune la dispoziţia lor. Corina, un membru activ în industria noastra, vine cu expertiza necesară pentru a cataliza toate resursele din reţea şi a le canaliza în direcţia creşterii nivelului de Client Service," a declarat Carmen Tănăsie, CEO al Omnicom Media Group România.
Absolventă a Universităţii Bucureşti, Facultatea de Jurnalism şi Ştiinţel