Dictatorul libian Muammar Gaddafi angajase în 2006 o firmă americană de relaţii publice pentru a-şi îmbunătăţi imaginea pe plan internaţional, arată documente citate de CNN.
Monitor Group, o companie de consultanţă şi PR din Boston a fost contractată de Gaddafi în 2006, pentru lansarea unei campanii de relaţii publice ce includea aducerea în Libia a unor analişti şi foşti oficiali guvernamentali, pentru discuţii, dezbateri şi chiar întâlniri personale cu Gaddafi.
Campania urma să "îmbunătăţească înţelegerea şi aprecierea internaţională a Libiei, să pună accentul pe o nouă Libie şi să-l prezinte pe Gaddafi ca pe un gânditor şi intelectual".
Pentru serviciile sale, firma americană a primit 3 milioane de dolari pe an plus cheltuieli, de la Gaddafi.
Oficialii firmei de PR Monitor Group au declarat că majoritatea serviciilor au constat în aducerea de leadership şi expertiză în Libia, precum şi în promovarea reformei, îmbunătăţirea prosperităţii ţării şi a oamenilor, modernizarea guvernului şi ajutor pentru "vindecarea unei societăţi civile foarte distruse". "Nu am lucrat pentru Gaddafi, am lucrat pentru Libia", au spus reprezentanţii firmei.
Dictatorul libian Muammar Gaddafi angajase în 2006 o firmă americană de relaţii publice pentru a-şi îmbunătăţi imaginea pe plan internaţional, arată documente citate de CNN.
Monitor Group, o companie de consultanţă şi PR din Boston a fost contractată de Gaddafi în 2006, pentru lansarea unei campanii de relaţii publice ce includea aducerea în Libia a unor analişti şi foşti oficiali guvernamentali, pentru discuţii, dezbateri şi chiar întâlniri personale cu Gaddafi.
Campania urma să "îmbunătăţească înţelegerea şi aprecierea internaţională a Libiei, să pună accentul pe o nouă Libie şi să-l prezinte pe Gaddafi ca pe un gânditor şi intelectual".
Pentru serviciile sale, firma americană a primit 3