Printre ochelari, palarii si alte accesorii ce cer timp pentru a fi create, designerul Karl Lagerfeld si-a gasit vreme sa conceapa ceva fara de care nici nu ar trebui ca cei ahtiati dupa moda sa fie vazuti vara asta: noua sticla de Diet Coke.
E a doua oara cand designerul incearca sa dea o noua fata sticlei de Diet Coke, el fiind fan al brandului Coca Cola, dupa ce a reusit sa slabeasca, in 2001, 40 de kilograme tinand un regim care presupunea doar legume gatite la aburi si Diet Coke, conform Daily Mail.
Designerul, care nu bea altceva in afara de Diet Coke nici ziua, nici noaptea, a ignorat culorile brandului, alegand sa lucreze cu rozul, albul si negrul.
Trecand in revista ambele colectii de sticle, cea de anul trecut si pe cea abia conceputa, designerul a recunoscut ca deja se simte mai atasat de aceasta.
Oricat de ciudat ar parea, Lagerfeld nu e singurul designer care a conceput sticle, la fel procedand Matthew Williamson, Gianfranco Ferre, Marni si Roberto Cavalli.
Sticlele, in editie limitata, pot fi vandute separate sau la set. Se prefigureaza ca vor disparea de pe piata imediat ce vor fi lansate, respectiv vara aceasta.
Printre ochelari, palarii si alte accesorii ce cer timp pentru a fi create, designerul Karl Lagerfeld si-a gasit vreme sa conceapa ceva fara de care nici nu ar trebui ca cei ahtiati dupa moda sa fie vazuti vara asta: noua sticla de Diet Coke.
E a doua oara cand designerul incearca sa dea o noua fata sticlei de Diet Coke, el fiind fan al brandului Coca Cola, dupa ce a reusit sa slabeasca, in 2001, 40 de kilograme tinand un regim care presupunea doar legume gatite la aburi si Diet Coke, conform Daily Mail.
Designerul, care nu bea altceva in afara de Diet Coke nici ziua, nici noaptea, a ignorat culorile brandului, alegand sa lucreze c