Felul in care arata biroul tau, ce tii pe el si cum iti organizezi lucrurile pot spune cate ceva despre tine, despre caracterul tau. Biroul poate fi remarcat de sef, colegi, clienti etc., asa ca merita sa faci impresie buna.
Conform Askmen.com, iata ce indicii poate da biroul despre personalitatea ta si cateva sugestii care te ajuta sa ai parte de un feedback pozitiv.
1. Fotografii de familie
Acestea sunt probabil cele mai comune obiecte de pe un birou. O fotografie de nunta sau una in care esti cu prietena ori sotia intr-o vacanta dovedeste ca esti capabil sa ai relatii complexe, pe termen lung. De asemenea, o poza in care apare copilul tau sau chiar un nepot ori un fin arata despre tine ca respecti ideea de familie.
Acestea mai sugereaza ca ai responsabilitati in afara serviciului, care sunt indeplinite tocmai pe baza castigurilor de la acel job, si mai pot indica si faptul ca esti mai putin dispus sa iti asumi riscuri.
Efecte negative s-ar putea insa sa apara daca iti expui prea prea mult viata, daca dezvalui aspecte prea personale. Prea multe fotografii pe birou ar putea sugera ca ai vrea mai degraba sa fii acasa decat la munca.
De asemenea, daca ai o partenera care arata superb, nu ii expune totusi trupul in costum de baie. Asaza pe birou doar o fotografie sau doua cu voi si ai grija sa fie decente.
2. Accesorii sportive
De la cani de cafea imprimate cu numele echipei de fotbal favorite pana la calendare si postere, toate pot fi destul de agasante pentru cei din jur daca le ai pe birou. Mai ales, daca faci opinie separata in ceea ce priveste preferintele sportive sau daca deja sunt "tabere" printre colegi, in functie de echipele de fotbal indragite.
Daca insa aveti aceleasi opinii in principiu, legate de acest domeniu, cateva accesorii, dar nu in exces pot f