Este al doilea din Europa, după ce primul s-a deschis anul trecut la Londra. Se laudă cu fripturile de vită, cele 109 sortimente de vin şi 36 de feluri de whiskey, cu bucătăria deschisă şi porţiile gigant. Restaurantul JW Steakhouse de la hotelul Marriott din Bucureşti, un concept nou la nivel mondial pentru lanţul hotelier JW Marriott, s-a lansat de curând după o investiţie de 1,5 milioane de euro.
A fost nevoie de 6 luni şi 1,5 milioane de euro pentru ca vechiul restaurant Cupola de la JW Marriott să se transforme în noul steakhouse, un concept de restaurant 100% american cu bucătărie deschisă. Localul de la Bucureşti este al doilea din lume inaugurat de Marriott, după JW Steakhouse de la Londra.
Dacă omologul britanic are un design clasic, localul de la Bucureşti, deşi păstrează acelaşi concept şi meniu, are un design contemporan. Acesta a fost proiectat de o echipă de arhitecţi din Israel, cu materiale româneşti şi străine. 20% din suma investită a fost cheltuită pentru aparatura din bucătărie comandată special din Italia şi SUA (vestitul broiler Montague care coace la temperatura de 750 de grade Celsius).
Bucătăria deschisă ocupă 40 de metri pătraţi din totalul de 580 de metri pătraţi ai restaurantului. Faţă de vechiul Cupola care dispunea de 185 de locuri, Steakhouse are acum 220-240 de locuri disponibile datorită noului aranjament al meselor gândit în aşa fel încât să fie mai eficient şi, în acelaşi timp, să dea iluzia de mai mult spaţiu. Restaurantul este compartimentat în două saloane, două zone de private dinning, una pentru mic-dejun cu espresso bar şi un cigar lounge destinat fumătorilor.
Elementul principal al meniului este carnea de vită USDA Black Angus importată din America. Toate preparatele sunt făcute in house cu ingrediente necongelate sau prelucrate industrial. Carnea de vită trece printr-un proces de m