Desi Larry Page detine în portofoliu cel mai valoros brand din lume, se pare ca nu toate produsele se bucura de acelasi succes. Acum ceva timp am prezentat cele 10 produse Microsoft despre care nu stiai ca exista, acum a venit rândul celor 8 produse Google care au dezamagit si la care ar trebui sa se renunte. Topul este realizat de Business Insider.
8. Knol: Un fel de Wikipedia, dar nu la fel de folositor
Acest produs ar fi trebuit sa fie o alternativa la enciclopedia online Wikipedia, scrisa însa de expertii din domeniu. Dupa aproape doi ani de la lansare, site-ul continua sa aiba deficiente foarte mari pe continut, motiv pentru care platforma nu are nici pe departe succesul asteptat de Google.
7. Orkut - pentru ca Brazilia nu e de ajuns
Orkut este în momentul de fata cea mai mare retea sociala din Brazilia, dar nu poate fi considerata un rival al Facebook. Numarul de utilizatori este prea mare pentru a fi închisa, însa Google ar putea macar sa încerce s-o vânda.
6. Buzz - cine îl foloseste?
Google Buzz seamana cu Facebook, cu o singura diferenta - aproape nimeni nu o foloseste. Problemele privind securitatea retelei au speriat o multime de posibili utilizatori, iar în pofida integrarii în Gmail, acest produs continua sa evolueze sub asteptari.
5. Health: Prea multa munca, recompense prea mici
Daca Google Health si-ar fi organizat fisierele medicale într-un singur loc, este posibil ca utilitatea sa sa fi fost mult mai mare. Pe de alta parte, în momentul de fata nu poate suporta decât importurile automate sau de pe alte surse online, iar pentru a adauga datele de mâna va trebui sa aveti mai multa rabdare decât va puteti imagina.
4. Boutiques: prea specializat
Google s-a lansat pe piata modei prin intermediul site-ului Boutiques.com, iar vizitatorii pot sa îsi realizeze tinuta ideala pr