După ce a finanţat o excursie controversată pentru ziarişti în Noua Zeelandă, a sponsorizat echipa de fotbal CFR Cluj, Gold Corporation aruncă bani şi în rugby.
Gold Corporation are bani de cheltuit. Are nevoie de o presă şi un public care să fie în favoarea proiectului de minerit din Munţii Apuseni. Dacă acum câţiva ani, un oficial de la compania canadiană a plătit pentru a dansa un vals cu Vanessa Redgrave la un bal (mai mult s-o umilească, deoarece actriţa britanică era unul dintre puţinii oponenţi ai Roşiei Montane), vara trecută Gold Corporation a invitat o sumedenie de ziarişti, de la Mihai Tatulici la Floriana Jucan, în Noua Zeelandă.
Astăzi, Roşia Montană Gold Corporation a anunţat că va suporta o parte din cheltuielile Federaţiei şi ale echipei naţionale de rugby şi va deveni sponsor al Cupei României la rugby. Pentru o asemenea "generozitate" fireşte că se plăteşte. Competiţia se va numi "Cupa României Roşia Montană Gold Corporation". Pusă pe şotii, compania Gold Corporation spune că rugby-ul şi mineritul au multe în comun. "Îţi trebuie minte ageră, braţe şi picioare puternice, iar dacă le pui la treabă serios şi cu fair play, la capătul drumului te aşteaptă aurul", declară Dragoş Tănase, directorul general al RMGC.
La rândul său, Alin Petrache, preşedintele Federaţiei Române de Rugby, consideră bine venită implicarea noului partener în susţinerea federaţiei. „Ne bucurăm că am găsit oameni care vor să ne ajute să promovăm împreună acest sport şi valorile lui.
"Stejarii" nu sunt singurii sportivi sprijiniţi de RMGC. Parteneriatul cu Federaţia Română de Rugby face parte dintr-o amplă platformă a companiei - "Aur pentru România". Cel mai recent exemplu este parteneriatul oficial cu echipa de fotbal CFR Cluj, încheiat la începutul acestui an.
După ce a finanţat o excursie controversată pentru ziarişti în Noua Zeelandă, a sponsoriza