București, 13 aprilie 2011 - Kraft Foods a premiat în 17 zile peste 1.000 de persoane, în cadrul campaniei promoţionale lansate la început de primăvară „Pentru că dăruieşti, primeşti". Pe lângă tablete de ciocolată şi pachete de cafea au fost acordate şi 18 premii de 1.000 RON şi 2 premii mari de 10.000 RON, unul în Bucureşti iar celălalt în Cluj.
Campania îşi propune să evidenţieze semnificaţia gestului de a dărui, precum şi emoţia primirii unui cadou. La campanie participă două dintre cele mai îndrăgite mărci Kraft Foods: ciocolata Milka şi cafeaua Jacobs.
Mecanismul promoţional nu este unul clasic, ci are şi o componentă inedită,menită să ofere o răsplată în plus consumatorilor fideli. Aceştia pot participa la promoţie uşor şi într-un mod distractiv, intrând în comunitatea Milka & Jacobs, a celor ce dăruiesc şi primesc şi sunt răsplătiţi pentru acest gest. Astfel, pe lângă cadourile garantate din pachetele promoţionale, consumatorii care vor purta accesoriile - o broşă, o eşarfă sau o sacoşă de cumpărături, în culorile primăverii - mov şi verde - vor avea şansa de a fi premiaţi atunci când se vor întâlni cu echipele de promoteri Milka şi Jacobs.
"Pachetele promoţionale Milka & Jacobs au înregistrat cele mai mari vânzări în apropierea zilei de 8 martie. Consumatorii noştri au apreciat conceptul diferit al campaniei şi au achiziţionat produsele pentru a le oferi celor dragi momente de răsfăţ ", declară Cristina Pîndaru, brand manager Milka, Kraft Foods România.
Pagina de Facebook http://www.facebook.com/daruiestiprimesti are peste 700 de fani. Din 6 aprilie a fost demarat şi un concurs pe această pagina: doamnele/domnişoarele pot încărca până pe 1 mai poze cu ele purtând unul din accesoriile mov-verzi ale colecţiei Milka-Jacobs, iar cele mai votate poze vor câştiga premii în vouchere de cumpărături:1 X 1.000 RON, 10X 1