Ministerul Administratiei şi Internelor prin Unitatea Centrală pentru Reforma Administraţiei Publice derulează în perioada 2011-2012 proiectul "Administratorul Public, factor de succes pentru un management eficient la nivel local".
Proiectul este finanţat din Fondul Social European, prin Programul Operaţional Dezvoltarea Capacităţii Administrative si are ca scop dezvoltarea funcţiei de administrator public la nivelul autorităţilor administraţiei publice locale şi al asociaţiilor de dezvoltare intracomunitară, obiectivul general fiind eficientizarea managementului la nivel local.
In cadrul proiectului a fost întocmit un studiu cu privire la implementarea funcţiei de administrator public la nivel local si a fost tipărit
Manualul administratorului public.
In Manualul administratorului public se regăsesc câteva studii de caz reprezentând experienţe cu privire la implementarea funcţiei de administrator public în România, respectiv Primăria oraşului Băile Olăneşti, Consiliul Judeţean Braşov, Primaria comunei Drăgăneşti de Vede (jud. Teleorman), Primăria oraşului Eforie, Consiliul Judeţean Prahova, Primăria oraşului Rovinari, Primăria municipiului Slatina, Consiliul Judeţean Sibiu, Primăria municipiului Turda şi Primăria comunei Vladeşti (jud. Vâlcea).
Ministerul Administratiei şi Internelor prin Unitatea Centrală pentru Reforma Administraţiei Publice derulează în perioada 2011-2012 proiectul "Administratorul Public, factor de succes pentru un management eficient la nivel local".
Proiectul este finanţat din Fondul Social European, prin Programul Operaţional Dezvoltarea Capacităţii Administrative si are ca scop dezvoltarea funcţiei de administrator public la nivelul autorităţilor administraţiei publice locale şi al asociaţiilor de dezvoltare intracomunitară, obiectivul general fiind eficientizarea managementului la nivel local. @N_P