Multi angajati au probleme in a termina la timp tot ce au de facut zilnic la serviciu, ajungand sa aiba sarcini partial indeplinite si un stres pe masura.
Pentru acestia, insa, Woman's Day a scos in evidenta cateva trucuri mici, bazate pe cercetari, care pot avea ca "efect secundar" un randament mai bun.
1. Asculta melodii care iti plac
Un studiu realizat in 2010 arata ca o stare de spirit buna stimuleaza creativitatea si capacitatea de a rezolva probleme. Cei care au ascultat melodii si au privit videclipuri antrenante au avut rezultate mai bune la un test complex de invatare decat cei care au auzit sau vazut altfel de inregistrari, eventual cu conotatii negative.
Daca te-ai blocat intr-un anume punct al unei activitati, fa o pauza scurta si asculta cateva melodii despre care stii ca iti dau o stare de bine instantaneu.
2. Joaca-te desenand sau mazgalind
Conform unei alte cercetari, desenarea poate imbunatati memoria. Participantii la studiu care au fost pusi sa deseneze sau sa mazgaleasca in timp ce ascultau un mesaj telefonic au retinut cu aproape 30% mai multa informatie din acel mesaj decat cei care nu au avut un instrument de scris la indemana.
Specialistii considera ca aceasta activitate te ajuta sa fii mai atent si mai concentrat la ce auzi, mai ales cand este vorba de ceva plictisitor.
3. Incordeaza anumiti muschi
Reflexul de a strange pumnii si dintii atunci cand esti fata in fata cu o veste negativa te ajuta de fapt sa ai mai mult control de sine si sa fii mai pregatit pentru a face fata problemei, dupa cum arata un studiu.
Acesta nu a avut in vedere in special activitatile de la serviciu, insa a aratat ca inclestarea si incordarea muschilor pot ajuta in situatii problematice. Asadar, atunci cand dai de ceva greu incearca sa incordezi diferi