Mazda2, cel mai competent model din clasa mică prins în disputele mărunte de la mijlocul plutonului, se repoziţionează subtil, mai aproape de publicul ţintă. Sursa: MAZDASursa: MAZDA
1 /.
Mazda anunţă un concurs dotat cu premii speciale pentru privitorii care izbutesc să identifice diferenţele dintre modelul subcompact 2 comercializat până la începutul anului şi cel disponibil după faceliftul prezentat întâia oară la cea mai recentă ediţie a Salonului auto de la Paris.
Ideal ar fi să nu vă grăbiţi să participaţi, întrucât, chiar dacă ar fi reală, vestea nu v-ar fi de prea mare folos. Mazda s-a alăturat tot mai numerosului grup de producători auto care, dacă ar avea un exagerat simţ al umorului, ar putea organiza o competiţie de acest fel, imediat după împrospătarea câte unui model.
Aşadar, din punct de vedere stilistic, noua gamă Mazda2 pare bucăţică ruptă din cea anterioară. În acest caz, nici nu-i un lucru tocmai rău, de vreme ce micul autoturism japonez se tranformase - absolut neaşteptat - în 2007, dintr-un model fără nicio valenţă estetică, într-una dintre cele mai arătoase reprezentate ale segmentului său.
Domnişoarele vor aprecia demersul tehnic
Ca să observi diferenţele - pentru că, surpriză!, ele există - sau, mai bine spus, ca să simţi îmbunătăţirile propuse de Mazda după operaţia de cosmetizare, trebuie să te aşezi la volan. Să porneşti motorul şi să ieşi în traficul ostil şi pe drumurile prăpădite ale patriei. Lucru pe care l-am şi făcut, zilele trecute, cu versiunea imediat inferioară celei de top - 1.3i TE Plus.
N-a fost nevoie de prea multe ambuteiaje şi gropi pentru a remarca faptul că, dacă designerii Mazda au lucrat la proiectul "2 facelift" într-o joi, în timpul pauzei de masă, inginerii au fost ceva mai ocupaţi. "Doi"-ul japonezilor a devenit sensibil mai elastic pe