BRD şi Raiffeisen lansează carduri dedicate suporterilor cluburilor Dinamo şi Steaua, care includ reduceri la achiziţia de bilete şi abonamente, dar şi alte facilităţi, potrivit datelor furnizate de cele două bănci. Sursa: OCTAVIAN COCOLOŞ
Astfel, Raiffeisen Bank şi FC Steaua au lansat astăzi un card de debit pentru suporterii clubului sportiv. Principalele facilităţi ale cardului sunt o reducere de 10% la toate biletele şi abonamentele pentru meciurile de fotbal ale echipei Steaua, precum şi la produsele de catering achiziţionate în timpul meciurilor de fotbal, în interiorul stadionului.
BRD a anunţat de asemenea că va lansa mâine un card personalizat pentru suporterii clubului sportiv Dinamo, care va include o opţiune de plată şi de acces contactless pe stadionul echipei Dinamo.
Cardurile dedicate anumitor grupuri de clienţi sunt o nişă mai puţin exploatată de bănci până acum. Un produs similar a fost pus pe piaţă de Garanti, care a lansat la finele lui 2008 un card de credit dedicat clienţilor distribuitorului de cosmetice Avon.
BRD şi Raiffeisen Bank sunt două din cele mai mari bănci locale, ocupând în 2010 poziţia a doua şi, respectiv, a treia, în clasamentul bancar din punct de vedere al activelor.