Renren, cea mai mare reţea de socializare din China, intenţionează să strângă fonduri de aproape 584 de milioane de dolari printr-o ofertă publică iniţială în încercarea de a se extinde, potrivit agenţiei de presă Bloomberg.
Compania se aşteaptă ca veniturile din oferta publică iniţială să fie de aproximativ 508 milioane de dolari, bani pe care îi va folosi pentru a atrage mai mulţi utilizatori în competiţia sa cu rivalii locali Tencent Holdings şi Baidu în cea mai populată piaţă de internet din lume. Renren, nume care tradus din chineză înseamnă "toată lumea", are funcţii şi caracteristici aproximativ similare cu cele ale Facebook, reţea care este interzisă în China.
Site-ul de socializare Renren are mai mult de 160 de milioane de utilizatori înregistraţi, conform firmei de cercetări Analysys International. Veniturile din publicitate s-au dublat în fiecare an, de când site-ul a început să vândă spaţii de publicitate în 2008, au spus oficialii companiei.
Piaţa de publicitate online se va tripla la aproape 13 miliarde de dolari în China până în 2014, potrivit estimărilor făcute de Susquehanna International Group LLP. Morgan Stanley, Deutsche Bank AG şi Credit Suisse Group AG vor conduce oferta publică iniţială.
Renren, cea mai mare reţea de socializare din China, intenţionează să strângă fonduri de aproape 584 de milioane de dolari printr-o ofertă publică iniţială în încercarea de a se extinde, potrivit agenţiei de presă Bloomberg.
Compania se aşteaptă ca veniturile din oferta publică iniţială să fie de aproximativ 508 milioane de dolari, bani pe care îi va folosi pentru a atrage mai mulţi utilizatori în competiţia sa cu rivalii locali Tencent Holdings şi Baidu în cea mai populată piaţă de internet din lume. Renren, nume care tradus din chineză înseamnă "toată lumea", are funcţii şi caracteristici aproximativ similare cu cele ale Facebook