Mitica Dragomir si Gigi Becali. Doi conducatori care se pricep la marketing si vanzari cam cat se pricepe Daniela Crudu la limba romana. Licitatia pentru drepturile tv a scos la iveala ignoranta, vanitatea si nerealismul unor conducatori dintr-un fotbal autohton care numai spectacol nu se poate numi.
Presat de Consiliul Concurentei, Dumitru Dragomir, presedintele Ligii Profesioniste de Fotbal, a fost fortat sa regandeasca modul de licitare a drepturilor TV pe urmatorii trei ani. Domn' Corleone, cum i se mai spune prin mediile autohtone, si-a pus mari sperante in aceasta lictatie pariind ca se va obtine o suma cu mult peste cele 104 milioane oferite de consortiul RCS-Intact, acum trei ani. Numai ca, atunci cand nu stii ce vinzi si nu ai habar in ce tara vietuiesti, risti sa traiesti o mare dezamagire. Si poti fi chiar linsat de subordonati.
Cam asta a patit Mitica Dragomir. De la Iancu de Timisoara pana la Gigi de Pipera, toti au sarit la gramada de inteligenta manageriala a lui Mitica Dragomir. Evident, toti se arata indignati de cele treizeci de milioane de euro obtinute la licitatie, avand impresia ca produlul lor este mult mai pretios si merita toata cheltuiala televiziunilor. Toate aceste refulari iritante arata ca patronii din fotbalul romanesc nu au nici cea mai mica idee despre ce inseamna piata libera, piata cocurentiala, respect fata de partener.
Respectul fata de partenerul media lipseste cu desavarsire. Un exemplu, care sa intareasca aceasta constatare vine din prezentul apropiat. Derby-ul de traditie al fotbalului romanesc, Steaua - Dinamo era programat a se juca in ziua de Paste. Asa ceruse televizunea Digi care detineprima optiune de transmisie a etapei.
Calculele Digi Tv, din punct de vedere al strategiei de marketing, au fost bune: o zi in care lumea este libera, familia se strange in jurul mesei si se uita la