Coca-Cola, cea mai faimoasa bautura racoritoare, sarbatoreste in 2011 aniversarea a 125 de ani de cand a fost creata de farmacistul american John Smith Pemberton.
Bautura "magica" a ajuns, de-a lungul anilor, sa fie cel mai cunoscut cuvant din lume dupa "ok". Mai mult decat atat, 90% dintre consumatori recunosc sticla cu ochii inchisi.
"Este normal. Sticla a fost intotdeauna in centrul de legenda a brandului", spune Veronique Bourez, presedinte al Coca-Cola Franta, conform Le Figaro.
In 1916, cand firma din SUA a decis sa creeze o sticla pentru aceasta bautura, a intrat in competitie cu treizeci companii. Asa ca si-a propus sa faca o sticla pe care toata lumea o va recunoaste, chiar si la simpla atingere, atunci cand este intuneric. Asa a fost creat modelul cu forme, sa zicem, usor feminine.
Astazi, sticla avand curbe elegante este cunoscuta sub numele de "doamna cu furou" si ramane un simbol puternic al brandului. Dovada? Sticlele de 1,5 litri si 2 afiseaza aceeasi curba sexy ca si cea a "surorilor" mai mici, aflate in sticla de sticla.
Pentru a intelege cum a evoluat sticla de Coca Cola, studiaza imaginea de mai jos:
In ceea ce priveste aniversarea a 125 de ani, Coca Cola a lansat o versiune de sticla ce se va vinde exclusiv in magazinele Carrefrour.
Coca-Cola, cea mai faimoasa bautura racoritoare, sarbatoreste in 2011 aniversarea a 125 de ani de cand a fost creata de farmacistul american John Smith Pemberton.
Bautura "magica" a ajuns, de-a lungul anilor, sa fie cel mai cunoscut cuvant din lume dupa "ok". Mai mult decat atat, 90% dintre consumatori recunosc sticla cu ochii inchisi.
"Este normal. Sticla a fost intotdeauna in centrul de legenda a brandului", spune Veronique Bourez, presedinte al Coca-Cola Franta, conform Le Figaro.