Finala emisiunii “Românii au talent”, difuzată luni seara la Pro TV , a avut în momentul anunţării câştigătorului o cotă de piaţă fabuloasă de 71,7% pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani.
Aproape trei sferturi din publicul comercial din mediul urban care avea televizorul deschis, se uita la ProTV, pentru a afla care este marele câştigător al concursului care i-a ţinut cu sufletul la gură pe români pe parcursul a 11 emisiuni, informează Evz.ro.
Luni seară, ProTV a fost lider absolut de audienţă pe toate targeturile. Audienţa medie înregistrată la nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani a fost de 19,6 puncte de rating si 49,2% cota de piaţă, meciul de fotbal Steaua – Dinamo difuzat de DigiSport obţinând doar 2,9 puncte de rating şi 7,3% cotă de piaţă. Concurenta Antena 1 s-a situat abia pe locul al patrulea cu 1,7 puncte de rating şi 4,2% cotă de piaţă.
Adrian Ţuţu a fost câştigătorul finalei concursului “Românii au talent” şi al premiului cel mare în valoare de 120.000 de euro.
Narcis Ianău s-a clasat pe a doua pozitie in finala concursului Românii au talent, în urma voturilor publicului si a acceptat cu demnitate înfrangerea, deşi înaintea finalei era cotat cu cele mai mari şanse.
Finala emisiunii “Românii au talent”, difuzată luni seara la Pro TV , a avut în momentul anunţării câştigătorului o cotă de piaţă fabuloasă de 71,7% pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani.
Aproape trei sferturi din publicul comercial din mediul urban care avea televizorul deschis, se uita la ProTV, pentru a afla care este marele câştigător al concursului care i-a ţinut cu sufletul la gură pe români pe parcursul a 11 emisiuni, informează Evz.ro.
Luni seară, ProTV a fost lider absolut de audienţă pe toate targeturile. Audienţa medie î