Vânzările Renault Group în România au scăzut cu 27,1% în primul trimestru, pe o piaţă în declin cu 15%, a anunţat producătorul auto francez. Veniturile totale ale Renault Group au crescut cu 15% în primele trei luni, la 10,431 miliarde de euro, iar numărul de automobile vândute a urcat cu 5,8%, la 692.607 unităţi, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, susţinute de pieţe din afara Europei, în special Brazilia, Turcia şi Rusia. Piaţa auto mondială a avansat cu 7,2%. În Europa, vânzările grupului au scăzut cu 3,7%, pe o piaţă de automobile şi vehicule comerciale uşoare care a înregistrat un declin de 1%.
"Rezultatele din primul trimestru sunt bune, susţinute de îmbunătăţirea condiţiilor pe pieţe şi performanţele internaţionale bune. În aceste condiţii, avem capacitatea de a absorbi posibilul impact al unor probleme de aprovizionare şi să confirmăm ţinta privind fluxul de capital liber pentru 2011", a declarat directorul general al Renault, Carlos Ghosn. În prezent, grupul nu a modificat ţintele pe ansamblul anului 2011, Renault anticipând venituri şi un volum al vânzărilor mai mari faţă de 2010.
Vânzările Renault Group în România au scăzut cu 27,1% în primul trimestru, pe o piaţă în declin cu 15%, a anunţat producătorul auto francez. Veniturile totale ale Renault Group au crescut cu 15% în primele trei luni, la 10,431 miliarde de euro, iar numărul de automobile vândute a urcat cu 5,8%, la 692.607 unităţi, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, susţinute de pieţe din afara Europei, în special Brazilia, Turcia şi Rusia. Piaţa auto mondială a avansat cu 7,2%. În Europa, vânzările grupului au scăzut cu 3,7%, pe o piaţă de automobile şi vehicule comerciale uşoare care a înregistrat un declin de 1%.
"Rezultatele din primul trimestru sunt bune, susţinute de îmbunătăţirea condiţiilor pe pieţe şi performanţele internaţionale bune. În aceste condiţii, a