Publicitatea functioneaza sub amprenta anumitor stereotipuri, iar ideile creative bune din publicitate, mai ales atunci cand bugetele de publicitate nu mai au atatea zerouri, sunt reluate.
Spre exemplu, acum cativa ani, Zaraza avea niste reclame extraordinare, iar textele i se pareau geniale oricarui telespecator.
"Zaraza ii saluta pe toti cei care nu razuiesc etichete ca sa castige sepci, nu cauta lantisoare de aur in parizer, si nu au ca motto in viata zicala prost sa fii, noroc sa ai" ii facea pe multi romani sa nu mai fie atat de deranjati de reclamele care le intrerupeau emisiunea ori filmul preferat.
Pe de alta parte, s-a difuzat si la noi o reclama la Renault Master, tradusa, pe YouTube, in zeci de limbi, mai putin in romana.
"Pentru cei care nu stau degeaba si beau cafele toata ziua, care-si folosesc mainile nu doar pentru a saluta, pentru aceia care nu cred ca ascutitoarea e o unealta, pentru aceia care muncesc nu doar se prefac, noul Renault Master", spunea textul reclamei.
Reclama Parizaki Ifantis, Gummy Bear autohton
Reclama la parizerul Ifantis este intens dezbatuta pe bloguri. Pe Youtube, unii zic ca e cea mai buna reclama romaneasca, altii spun ca e plagiat, unii spun ca a ajuns hit prin cluburi, iar altii pur si simplu o urasc.
Totusi, reclama Parizaki Ifantis in limba romana si reclama Gummy Bear la jeleuri seamana ca doua picaturi de apa.
Toata lumea a vazut reclamele animate la Clicknet cu Familia Telcu. Ultima din serie, celebra pentru "Cine duce mai departe numele Telcu?", seamana izbitor cu o scena din serialul Familia Bundy.
Publicitatea functioneaza sub amprenta anumitor stereotipuri, iar ideile creative bune din publicitate, mai ales atunci cand bugetele de pub