Numele noastre par sa aiba ascunse in ele cheia succesului. Poti castiga mai multi bani daca ai un nume scurt, spun analizele. Cei din vanzari si directorii de companii au intotdeauna un anumit tip de nume.
Multi dintre cei care sunt foarte bogati au nume scurte. Detinatorii celebrului site LinkedIn au facut o analiza a numelor pe care utilizatorii le au, scrie Men's Health. In analiza, ei au inclus un numar de peste 100 de milioane de persoane, punandu-le pe categorii profesionale.
Cei mai multi ingineri se numesc Ravi. Atletii au numele Ryan, iar politistilor le place numele Billy. Directorii de companii se numesc, in principal, Peter, Bob, Jack, Fred, Bill, Ron, sau Don. Unii prefera hipocoristicele, afirma Frank Nuessel, profesor de limba la Universitatea din Louisville, autorul unei carti denumite "Name: A Journal of Onomastics".
Hipocoristicele sunt numele de alint date unor persoane. De exemplu, in limba romana, Petrisor este hipocoristic de la Petre. Barbatii prefera numele scurte pentru a fi mai abordabili si pentru a face ca totul sa fie mai accesibil, inclusiv relatiile intre oameni. Aceeasi tendinta se observa si in cazul celor care lucreaza in domeniul vanzarilor.
"Ne place sau nu, oamenii sunt pusi pe categorii prin numele lor", spune acelasi profesor american. Este greu sa alegi numele potrivit pentru copilul tau. Un studiu arata ca britanicii (40%), de exemplu, aleg numele copiilor dupa felul cum acestea suna. 38% au spus ca au ales numele pentru a respecta traditia din familie, iar 10% au ales numele unor personalitati ale istoriei.
Numele noastre par sa aiba ascunse in ele cheia succesului. Poti castiga mai multi bani daca ai un nume scurt, spun analizele. Cei din vanzari si directorii de companii au intotdeauna un anumit tip de nume.
Multi dintre cei care sunt foarte boga