• Firmele din Iasi au posibilitatea de a afla informatii despre ce-si doresc clientii • Operation Research lanseaza site-ul cityaudit.ro, ce vine cu informatii importante pentru zona antreprenoriala • Proiectul are o valoare de 6 milioane lei si se desfasoara pe o perioada de 30 luni, incepand din luna iulie a anului trecut • "Cine vrea sa inteleaga piata locala si apoi sa-si asume un comportament antreprenorial, acceseaza cityaudit. Firmele vor obtine date despre clientii potentiali. Facem anchete, in jur de 6.000 de persoane vor fi intervievate. Daca vrei sa vinzi un suc, intri pe site si vezi cati clienti potentiali sunt", a spus managerul de proiect
Ieri, la hotelul Ramada, Operations Research SRL a lansat proiectul cityaudit.ro, site ce vine in ajutorul firmelor din 12 municipii din tara, printre care si Iasi. Proiectul ofera date firmelor cu privire la ce si-ar dori clientul sau ce produs ar merge, in functie de municipiu. Pentru aceasta sunt aplicate multe chestionare, rezultatele fiind ulterior publicate pe site. Emil Pislaru, manager de proiect a spus: "Facem un audit din punctul de vedere al marketingului pentru 12 muncipii din zonele Nord-Est si Nord-Vest, audit insemnand cine cumpara, de ce cumpara, cat plateste. Evaluam in jur de 20 piete locale, ajungandu-se pana la jucarii. Cityaudit produce date, le face disponibile pentru antreprenori. Cine vrea sa inteleaga piata locala si apoi sa-si asume un comportament antreprenorial, acceseaza cityaudit. Firmele vor obtine date despre clientii potentiali. Facem anchete, in jur de 6.000 de persoane vor fi intervievate. Daca vrei sa vinzi un suc intri pe site si vezi cati clienti potentiali sunt. Toate intrebarile pe care ti le pui au raspuns pe acest site".
Proiectul beneficiaza de fonduri europene in valoare de 6 milioane lei, prin Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurse