Jeniffer Aniston, obisnuita prezenta in paginile revistelor de gossip pentru neimplinirile din viata sentimentala, si-a lansat un nou parfum, sperand ca in afaceri sa inregistreze mai mult succes.
Vedeta americana si-a organizat campania publicitara pentru noua aroma in cadrul parfumeriei Sephora din New York, surazand cu o blanda tristete fotografilor, relateaza La Stampa.
Sticluta de parfum pe care Jeniffer o tine strans cu ambele maini se bucura de intreaga ei atentie, pe de o parte datorita marcii Aniston cu care este inscriptionata si care-i garanteaza venituri substantiale, iar pe de alta parte datorita faptului ca actrita se afla intr-o perioada in care se poate concentra exclusiv pe afaceri, viata sa sentimentala trecand din nou in plan secundar.
Potrivit sursei citate, in lumea VIP-urilor a fost creat un sector deosebit de profitabil prin "imprumutarea" numelui si imaginii unei vedete in serviciul promovarii de produse cosmetice, iar campaniile de publicitate organizate eficient si profesionist contribuie atat la mentinerea in top a starului respectiv, cat si la rotunjirea portofelului sau privilegiat.
Jeniffer Aniston, obisnuita prezenta in paginile revistelor de gossip pentru neimplinirile din viata sentimentala, si-a lansat un nou parfum, sperand ca in afaceri sa inregistreze mai mult succes.
Vedeta americana si-a organizat campania publicitara pentru noua aroma in cadrul parfumeriei Sephora din New York, surazand cu o blanda tristete fotografilor, relateaza La Stampa.
Sticluta de parfum pe care Jeniffer o tine strans cu ambele maini se bucura de intreaga ei atentie, pe de o parte datorita marcii Aniston cu care este inscriptionata si care-i garanteaza venituri substantiale, iar pe de alta parte datorita faptului ca actrita se afla intr-o perioada in care se poate concentra excl