Brandul Apple a devenit, detasat, cel mai valoros din intreaga lume, surclasandu-l pe adversarul sau, gigantul Google.
Astfel, producatorul iPhone si iPad a devenit in 2010 cea mai valoroasa companie de tehnologie la nivel mondial, se arata intr-un studiu BrandZ, citat de Bloomberg.
Brandul Apple valoreaza 153 de miliarde de dolari, aproape jumatate din capitalizarea de pe piata a companiei.
Apple s-a detasat de ceilalti producatori de electronice prin atentia la detalii si prezenta gadget-urilor acesteia in mediul corporatist, spun realizatorii studiului.
In clasamentul brandurilor se mai afla, alaturi de Apple si Google, alte companii IT prestigioase, precum IBM (locul 3), Microsoft (locul 5), AT&T (locul 7) si China Mobile (locul 9).
Brandul McDonald's a crescut cu doua pozitii fata de ultimul clasament, ocupand pozitia a patra in 2010, iar Coca-Cola si Marlboro au coborat cate un loc, pe pozitiile sase, respectiv opt, in timp ce General Electric s-a clasat pe pozitia a zecea.
Brandul Apple a devenit, detasat, cel mai valoros din intreaga lume, surclasandu-l pe adversarul sau, gigantul Google.
Astfel, producatorul iPhone si iPad a devenit in 2010 cea mai valoroasa companie de tehnologie la nivel mondial, se arata intr-un studiu BrandZ, citat de Bloomberg.
Brandul Apple valoreaza 153 de miliarde de dolari, aproape jumatate din capitalizarea de pe piata a companiei.
Apple s-a detasat de ceilalti producatori de electronice prin atentia la detalii si prezenta gadget-urilor acesteia in mediul corporatist, spun realizatorii studiului.
In clasamentul brandurilor se mai afla, alaturi de Apple si Google, alte companii IT prestigioase, precum IBM (locul 3), Microsoft (locul 5), AT&T (locul 7) si China Mobile (locul 9).
Brandul McDonald's