Pentru 2011 Flanco estimează că piaţa de retail de electronice, electrocasnice şi IT va atinge valoarea de 1-1,1 miliarde euro, în creştere cu 7-10% faţă de nivelul de aproximativ 1 miliard euro înregistrat în 2010.
Flanco a atins încă din luna aprilie cota de piaţă de 10% prognozată pentru 2011 şi estimează că va atinge o cotă de 11% până la jumătatea anului.
"Performanţa de a atinge cea mai mare cotă de piaţă din ultimii 4 ani, în ciuda faptului că suprafaţa de vânzare este acum cu 35% mai mică decât în anul 2008 şi cu 25% mai mică decât în anul 2009, demonstrează că noua strategie de business Flanco este cea corectă.Ne propunem pentru viitorul imediat menţinerea tendinţei de creştere a cotei de piaţă, printr-o dezvoltare organică susţinută şi stabilă, dar şi prin extinderea reţelei actuale de magazine." declară Adrian Olteanu, CEO Flanco.
La începutul anului 2011 suprafaţa de vânzare a Flanco era de circa 34.000 mp, iar până la sfârşitul anului 2011 Flanco şi-a propus să ajungă la 38.000 mp, în urma extinderii reţelei de magazine. În acest moment, vânzarea medie pe metru pătrat este de circa 3.000 de euro, potrivit reprezentanţilor retailerului.
"Depăşirea aşteptărilor privind cota de piaţă a fost realizată prin creşterea semnificativă a vânzării pe metru pătrat, în urma unui amplu program de optimizare şi eficientizare a performanţelor angajaţilor Flanco şi prin concentrarea eforturilor de marketing şi de vânzare în direcţia oferirii celor mai bune şi complete soluţii tuturor clienţilor existenţi şi potenţiali," a declarat Adrian Olteanu, CEO Flanco.
Pentru 2011 Flanco estimează că piaţa de retail de electronice, electrocasnice şi IT va atinge valoarea de 1-1,1 miliarde euro, în creştere cu 7-10% faţă de nivelul de aproximativ 1 miliard euro înregistrat în 2010.
Flanco a atins încă din luna aprilie cota de piaţă de