Trei echipe de bloggeri pornesc într-o întrecere prin România pentru descoperirea soluţiilor de dezvoltare urbană sustenabilă, în cadrul primei campanii româneşti de tip "Amazing Race", organizată de Siemens România.
Bobby Voicu, consultant în social media, Alex Rădescu, blogger pe tehnologie şi Nebuloasă (Oltea Zambori), blogger generalist, sunt liderii celor trei echipe înscrise în compeţie. Fiecare va avea un coechipier şi împreună cu acesta va călători prin România, cu maşina sau cu avionul timp de 5 zile.
"Siemens Amazing Race este un proiect unic în România prin mixul de online-offline pe care îl implică. Bloggerii vor fi în toată această perioadă pe teren, experimentând offline soluţiile de dezvoltare durabilă existente în ţară, iar fanii lor îi vor susţine online prin oferirea de soluţii la testele prin care aceştia trebuie să treacă", a declarat Mirela Piţu, General Manager Pi2 PR.
Prin această campanie, Siemens îşi propune nu doar să informeze publicul cu privire la existenţa soluţiilor de dezvoltare durabilă, ci să-l implice efectiv în procesul de conştientizare a necesităţii adoptării tehnologiilor compatibile cu mediul înconjurător în dezvoltarea oraşelor din România.
"Traseul competiţiei Amazing Race poate fi parcurs doar cu suportul oferit de fanii din mediul online care vor oferi bloggerilor soluţiile necesare rezolvării probelor din cadrul întrecerii", a declarat Dan Santimbreanu, directorul de comunicare al Siemens România.
Traseul campaniei va fi realizat în perioadă 23-27 mai şi va cuprinde 8 oraşe din România. În cadrul fiecărui oraş, echipele vor trebuie să descopere o soluţie pentru a putea acumula punctajul necesar câştigării concursului.
Trei echipe de bloggeri pornesc într-o întrecere prin România pentru descoperirea soluţiilor de dezvoltare urbană sustenabilă, în cadrul primei campanii ro