Compania clujeană Cosmetic Plant raportează pentru primul trimestru al anului 2011 o cifră de afaceri de 1,45 milioane lei, în creştere cu 13,52% faţă de aceeeasi perioadă a anului trecut.
Creşterile continuă trendul ascendent din 2010, când s-a înregistrat o cifră de afaceri de 5,11milioane lei (în creştere cu 24,10% faţă de 2009).
Din cauza crizei economice care a afectat şi România, multe companii au întâmpinat dificultăţi în a se menţine la nivelul din 2008 sau dinainte; de asemenea, consumatorii finali au cunoscut o diminuare a puterii de cumpărare. Cosmetic Plant a contracarat efectul crizei prin aducerea pe piaţă a produselor de o calitate înaltă la preţuri accesibile. Aceasta este de fapt şi misiunea companiei: realizarea produselor cosmetice competitive sub aspectul calitate-preţ în vederea obţinerii unui grad ridicat de satisfacţie a clienţilor, precum şi asigurarea dezvoltării şi profitabilităţii organizaţiei pe termen lung.
Conform Susanei Laszlo, Director Executiv, "în această perioadă, în care nu numai firmele ci şi consumatorii căutau să reducă cheltuielile, mulţi au încercat să găsească produse similare cu cele folosite în trecut, dar mai accesibile ca preţ. Astfel, Cosmetic Plant a oferit ceea ce căutau consumatorii şi a înregistrat creşteri continue de la un an la altul. De asemenea, dându-ne seama că acum este o perioadă propice pentru a ne intensifica prezenţa în conştiinţa consumatorilor, am investit în campanii de imagine în presă, ne-am susţinut mai puternic prezenţa la raft şi am organizat campanii promoţionale."
Pe lângă performanţele de ordin financiar, Cosmetic Plant dă startul unei noi colaborări, douăzeci de produse din gama Cosmetic Plant (inclusiv cinci produse pentru protecţie solară), fiind comercializate şi prin intermediul reţelei de magazine Profi (cu 88 de unităţi