British Airways creează o nouă ofertă culinară interactivă în cadrul celui mai îndrăgit festival culinar al Londrei, "Taste of London".
Compania aeriană va prezenta ‘Height Cuisine' - ‘Artă culinară la înălţime' - o zonă special concepută pentru a demonstra cum simţurile pot fi influenţate de altitudine, atunci când ne aflăm la bordul unui avion.
Demonstraţia se bazează pe succesul programului produs de Channel 4, ‘Misiunea imposibila a lui Heston", difuzat în cursul acestui an.
În program, British Airways îi lansa o provocare celebrului maestru în artă culinară, Heston Blumenthal, care trebuia să creeze supremul fel de mâncare şi să îl prepare în zbor.
British Airways îi invită pe vizitatori la "Taste of London" ca să îi cunoască pe experţi şi să afle ce eforturi s-au făcut în culisele programului pentru a prepara în văzduh acele mâncăruri minunate.
Oaspeţii vor fi invitaţi să ia parte la diverse experimente, ca să afle cum e posibil ca influenţa mediului să modifice gusturile. De asemenea, compania aeriană le pregăteşte acestora un moment special de degustare de şampanie, brânzeturi şi vinuri, susţinut de câţiva dintre cei mai rafinaţi colaboratori ai săi. Cu această ocazie, invitaţii vor avea şansa de a influenţa viitoarele meniuri servite la bordul avioanelor British Airways.
Una dintre recomandările lui Heston Blumenthal pentru British Airways a fost să folosească pentru preparatele culinare ingrediente bogate în "umami", o aromă savuroasă cunoscută sub denumirea de "al cincilea gust", care apare în mod natural în alimente precum alge de mare, roşii, macrou şi parmezan.
Participanţii la "Taste of London" care sunt dornici să încerce vor fi invitaţi să preia rolul unui degustător al companiei aeriene, încercând diverse preparate din meniurile actuale ale British Airways, dar şi câteva dintre noile feluri de mâncare pe bază