Viitorul in moda apartine calitatii, care va triumfa asupra principiului "cantitate mare inseamna pret scazut", cu conditia ca oamenii sa invete sa aprecieze calitatea la justa ei valoare, sustine Helen Lambert, femeia care decide ce marci urmeaza sa apara in marile lanturi de magazine cu articole vestimentare si accesorii.
Helen este cea care hotaraste de fapt ceea ce e la moda, ceea ce nu mai corespunde tendintelor si chiar si ceea ce se preconizeaza sa revina in topurile fashion, avand experienta jurnalistica acumulata de pe vremea cand lucra pentru Elle, scrie La Stampa.
Astazi este titulara la Lambert Associates, companie multinationala de lux, cu sedii la New York, Londra, Paris, Milano si Florenta si este considerata drept una din cele mai apreciate experte in lux din lume, oferind consultanta si propunand achizitii marilor magazine, cum ar fi si Bergdorf Goodman, din New York.
Pentru cine crede ca este o munca usoara si placuta, e bine de stiut ca responsabilitatea de a decide ce anume este cu adevarat elegant si stralucitor, fara sa devina ostentativ, are la baza profesionalism, energie creativa si mult bun gust.
"Eleganta nu este doar o chestiune de bani. E mai cu seamna una de bun gust. Si acesta nu se poate cumpara", a declarat Lambert.
Cea mai eleganta femeie din lume, in opinia specialistei irlandeze, este Sharon Stone, a carei frumusete si alura contribuie la imaginea sa favorabila, iar ceea ce alege pentru a se imbraca, se afla in deplina corespondenta cu propria-i personalitate.
Viitorul in moda apartine calitatii, care va triumfa asupra principiului "cantitate mare inseamna pret scazut", cu conditia ca oamenii sa invete sa aprecieze calitatea la justa ei valoare, sustine Helen Lambert, femeia care decide ce marci urmeaza sa apara in marile lanturi de magazine cu articole v