DPD România,una dintre cele mai importante companii de coletărie şi curierat expres de pe piaţa locală, lansează platforma www.dpdonline.ro, cel mai modern centru de comenzi al DPD şi prima soluţie din România ce oferă posibilitatea de a realiza plata online cu card bancar în curieratul românesc.
Platforma dpdonline.ro oferă clienţilor - persoane active, extrem de ocupate, prezente în mediul online - servicii de curierat integrate şi complete, de la comandă până la plată şi track&trace. Noul serviciu se adresează atât persoanelor juridice cât şi persoanelor fizice.
Utilizatorii pot expedia comod, sigur şi rapid colete oriunde în ţară şi în Europa, printr-o simplă comandă online, cu posibilitatea de a efectua plata electronic, cu orice tip de card bancar.
Funcţiunile serviciului dpdonline.ro respectă legislaţia în vigoare şi se aliniază tuturor standardelor naţionale şi internaţionale de securitate a datelor. Aplicaţia a fost dezvoltată şi implementată de DPD în Ţările Baltice anul trecut şi a avut deja un impact pozitiv asupra businessului, 90% dintre clienţi folosind deja acest serviciu.
Implementarea şi adaptarea platformei pentru piaţa din România a durat aproximativ şase luni şi a fost realizată în parteneriat cu Gecad ePayment, cel mai mare procesator de plăţi online din România.
"Suntem convinşi că în 6 luni de la lansare, 50% dintre clienţii actuali vor folosi noul nostru serviciu şi vom atrage în medie 200 de noi tranzacţii pe lună din partea persoanelor fizice.", a declarat Alin Gherman, Director Comercial al DPD România.
Pe un trend crescător al pieţei de tranzacţii online cu plata prin card bancar şi a dinamicii comerţului online în general, atât din punct de vedere valoric cât şi al numărului de utilizatori, DPD România estimează că într-un an de la lansare, acest servicu va a