La 100 de ani de la construire, CFR SA încearcă să reabiliteze tunelul care trece pe sub bulevardul 1 Mai, unde în trecut funcţiona linia CF Palas Constanţa - Port Vechi. Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA, în calitate de autoritate contractantă, scoate la licitaţie, contra sumei de 160.000 de lei fără TVA, contractul privind expertizarea tehnică şi proiectarea în vederea realizării ulterioare a lucrării de „Consolidare şi asigurare scurgere ape tunel km 224+670/225+160 linia CF Palas Constanţa - Port Vechi".
Zona Constanţei vecină cu Portul ascunde sub nivelul solului o construcţie foarte importantă, care ar putea fi folosită, dar care, de mai mulţi ani a fost lăsatî în voia hoţilor de fier vechi care au luat ce s-a mai putut lua spre valorificare. Tunelul, construit în 1904 de către adjunctul lui Anghel Saligny, Gabriel Iosif, trece pe sub bulevardul 1 Mai şi la început era dedicat căii ferate. Ar fi putut fi transformat într-un pasaj rutier pe unde să treacă în special TIR-urile, pentru a descongestiona traficul greu de la suprafaţă, însă acest lucru nu s-a întâmplat. Din pricina lipsei fondurilor şi a dezinteresului crescut al autorităţilor, tunelul se poate prăbuşi în orice clipă şi, odată cu el, o bună parte din cartierul situat în preajma Gării. Tunelul măsoară peste 500 de metri lungime, are înălţimea de 6,15 metri şi lăţimea de 8,36 metri. Cu toate acestea, atunci când s-au construit blocuri cu 10 etaje sau Spitalul CFR, nimeni nu s-a gândit că pereţii tunelului, care nu au fost construiţi din beton, s-ar putea prăbuşi sub greutatea construcţiilor. Cu privire la acest tunel, putem spune că s-a încercat în 2004 transmiterea către Primăria Constanţa, însă de atunci şi până acum nu s-a mai auzit nimic despre acest lucru, mai ales că investiţia Primăriei Constanţa trebuie să fie una semnificativă. Licitaţiile s-au desfăşurat an de an Autorităţil