Glumind, am putea spune ca, de, uite, dom'le, au crescut distantele, s-a marit tara! CFR-ul intr-o tara tot mai mare... CFR-ul e-n criza profunda si cronica. Se-nchid rute. Se privatizeaza rute. An de an, descoperi ca, in loc sa ajungi mai repede (doar traim in secolul 21, iar deja secolul 20 s-a numit "al vitezei"!), ajungi mai tirziu. Prin anii 1990, un rapid facea vreo 5 ore de la Iasi la Bucuresti; intre timp, parca face mai mult decit pe vremuri acceleratul, peste 6 ore, adica. Glumind, am putea spune ca, de, uite, dom'le, au crescut distantele, s-a marit tara! De ce merge prost CFR-ul? Dintr-o groaza de motive. Cazul Nicolaiciuc, cu al sau directorat cauzator de fraude estimate la 700 de milioane de euro, reprezentind mai degraba efectul si nu cauza, cita vreme a existat (si pare sa mai existe) cite-un Nicolaiciuc in mai toate domeniile statului cu valoare de vaca publica de muls in folos privat. Vineri, 13 mai, in drum spre Zilele Literaturii Germane de la Resita, am ajuns pe la 6 si ceva dimineata la Caransebes, unde se decupleaza cele trei vagoane pentru capitala Banatului Montan de la rapidul de Timisoara. Dupa noi, a ajuns si pandantul, rapidul de Bucuresti de la Timisoara, care avea si el vagoane pentru Resita. Cum a rezolvat CFR-ul chestiunea? Pai, cele (parca) doua vagoane de la Timisoara pentru Resita au primit o locomotiva (si-au plecat inaintea noastra!?), iar cele trei vagoane de la Bucuresti pentru Resita au primit alta locomotiva. Exemplu de eficienta marca CFR! Forbidden Treasures De cind am schimbat mobilul (am ajuns abia la al treilea din viata mea - poate ca e si asta un motiv al crizei economice, de vreme ce nu sint un consumator nici macar mediu...), dind o "Nokie cu lanterna" (cum am citit intr-un Catavencu) facuta-n Germania (cred) pe o "Nokie cu lanterna" facuta-n China, m-am trezit si cu un joculet nou, Comori interzise, in traducere. Pe